برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا همزمان با ماه محرم در شرکت حمل و نقل همدانیان

همزمان با یازدهمین روز از ماه محرم الحرام مراسم پرفیض زیارت عاشورا در شرکت حمل و نقل همدانیان برگزار شد. در این مراسم معنوی که صبح دوشنبه از زمان آغاز ساعت اداری و با حضور گسترده کارکنان و رانندگان در این شرکت برگزار شد حاضران به یاد مضلومیت امام حسین (ع) و هفتادو دو یار وفادارش در صحرای کربلا به قرائت زیارت عاشورا پرداختندو عزاداری کردند. یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نیز در این مراسم به بیان رشادتهای امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا و مصائب وارده به اهل بیت آن امام همام پرداخت و سپس نوحه خوانی و مرثیه سرایی کرد.

همچنین در ادامه این مراسم جناب آقای مهدی اسدی مدیر عامل شرکت حمل و نقل همدانیان به تشریح برنامه های پیش رو برای شرکت پرداختند و اعلام نمودند که در حال حاضر با توجه به قرارداد های بسته شده این شرکت بی نیاز از حمل محموله های متفرقه می باشد و برای کلیه ناوگان خود تا پایان سال برنامه ریزی نموده است .

ایشان در ادامه بر رعایت پروتوکل های بهداشتی و نگهداری از ناوگان و تجهیزات تاکید نمودند و گزارشی از امکانات رفاحی ایجاد شده در سال جاری برای رانندگان را ارائه نمودند .

در پایان مراسم از حضار پذیرایی به عمل آمد